20 Ocak 2014

#UyanNejat

Nejat İşler'in sağlık durumu iyiye gidiyormuş. İnşallah haberler doğrudur. 
#dirennejat Bu direnişler sana vız gelir. Uyan ki; şarkılar, filmler öksüz kalmasın...



   ''Tedaviyi reddetmek, erken ölmek gibi bir niyetim yok. Bazen cevabını kaldıramayacağını bilsen de yine gerçeği öğrenmek istersin. Milyon tane kazak giyince beden zarar görüyor. Çıplak geldim, çıplak gideceğim. Amacım zamanı satın almak. Mülk edinmek gibi bir derdim yok. Mülkiyet hırsızlık gibi bir şey. Sevmiyorum işte. Biz kuşak olarak böyleyiz. Bize sevmeyi, bir şeylere bağlanmayı öğretmediler. O tarafımız gelişmedi. Ben dünyanın bir parçasıyım. Şurayla ve bedenimle sınırlı değilim. Bir şeyler yanlış gidiyor, birileri acı çekiyor. Ben de çekiyorum bu acıyı. Altıma son model bir araba çekip, güzel bir ev alınca mutlu mu olacağım yani? Hayır olmam. Aramızda mutlu olanlar varsa zekalarından şüphe ederim, ya da gözlerinden. Çünkü iyi görmüyorlardır. Siz beni yenmediniz. Çünkü; ben sizinle daha oynamadım. Ben 'gidiyorum' dediğimde, 'gitme' diyen birini değil, 'ben de geliyorum, yalnız gidemezsin' diyen birini istiyorum.''    Nejat İşler